الجمعة، يناير ٤

7 في 2007

أحلى 7 حاجات حصلت في 2007
أسسنا مجله طراطيش كلام
iEARN International Conference
خلصت الثانويه العامة
شاركت في عالم التدوين
دخلت كليه تجارة
عرفت ساقيه الصاوي
وقفت علي مسرح و مثلت

أوحش 7 حاجات حصلت في 2007
مرض جوز خالتي
وفاة ابن عمتي
عملت حادثة بالعربية
اتغدر بيا و أنا مدي الامان
******
******
******

الـ 7 أحلام اللي اتمنيتهم وحصلوا في 2007
أخلص الثانوية العامة علي خير
أدخل كليه أنا بحبها
أطلع من أم المدرسه اللي انا كنت فيها علي الكليه مش علي القسم
******
******
******
******

الـ 7 امنيات الجديده في 2008
أجيب تقدير في الجامعه و أحول جامعة القاهرة
أوقف طراطيش كلام علي رجلها
أشيل مسئولية و ابقي قدها
أقرب من ربنا أكتر
أتعلم علي قد ما أقدر
أتحط في مواقف صعبه و أعديها
******

الـ 7 شخصيات اللي أثروا فيك
نورهاااان بنتي بالتبني, بشوفها أو بفتكرها بحس بسعاده
نورا سعيد أختي مش من امي و لا أبويا, عرفتني قيمة نفسي
واحده عرفتها 10 أشهر, عرفتني عالم الضباب و بالتالي عرفت طريق النور
جهاد و أبوة, عرفت معني العلاقة الأبوية
حبيبه بنت خالتي, فيها كل معاني البرائه
مس غاده, علميتني القوة و المعافرة مع الدنيا
******

ليست هناك تعليقات: