الاثنين، يوليو ١٦

أنا خايف

مرعوب و الله

بكرة في الفجر نتيجة الثانوية العامة هتطلع, و ده معناها ان الفجر مش هيطلع بكرة عشان انا مستني النتيجة بتاعت حضرتي لأن الباشا في ثالثة ثانوي و قطم وسط أهله بقاله سنتين مطلع عنيهم ليل و نهار و هو نايم و هو صاحي مالاخر لو ما اتجدعنش السنة ديه يبقي خسارة فيه اللقمة اللي بياكلها و خسارة فيه النوم اللي بينامة هنسيبة و نبص بقي لاخواته يمكن حد يفلح فيهم من بعده, و لا عن ما حد فلح خالص


لأ و كمان ايه السنة اللي فاتت خسع و جاب 83% و قال ايه كمان مكمل علمي رياضة يعني قفلها في وشة و حرم نفسة أنه يبقي محترم و هيعيش طول عمرة مهزأ ولا هتقوم له قومة لو ما عملش حاجة السنة ديه

عشان كدة انا مرعوب
أنا حكايتي حكاية مع الثانوية العامة ديه, و اللع العظيم تعبت و تعبت جامد قوي كمان بس أعمل ايه ده نصيبي, انا متأكد أنا خرفت في الامتحانات السنة ديه و هجيب مجموع زي الزفت و بعترف اني ما ذاكرتش السنة ديه خالص, بس لما الواحد يكون تعب في حاجة و في الاخر ماتجيلوش و تروح لناس كان شاكك انهم حتي يحلموا بيها, أكيد الواحد ده هيجيلوا احباط و هيبقي مش مستعد يتعب تاني و ها انا هنا

ربنا يستر

هناك تعليق واحد:

أحمد المصري يقول...

متخفش ..ربنا حيوفقك إن شاء الله..مستني أسمع الأخبار الحلوة0