الاثنين، أكتوبر ٨

بيني و بينك

السلام عليكم
النهاردة أنا عايز أحكيلكم علي بيني و بينك ( المدونة ), و اللي انا بعتبرها مش مدونه, بعتبرها أخت بفضفضلها بكل اللي في قلبي, و باحكيلها علي كل حاجة و بحبها موت, و ماخفش منها لتنقل سري لحد, لأنها أخت أمينه جدا, و انا مطمن لها و بحبها.

و يا بيني و بينك, يا أختي, مش معني أني بطلت أحكي كتير معاكي أني بعدت عنك و لا معناها أني أنشغلت عنك... كل الحكاية أن الدنيا مشاغل, و مش معني ان حاجة شغلاني عنك انها أهم منك, لأ معناها انها فيها خير ليا و ليكي.

و أوعدك أني أفضي نفسي ليكي قريب, عندي كلام كتير عايز اقولهولك, و حكاوي عاوز أحكيلك عليها, و اولها, أنا عايز أقولك مين هي..قريب ان شاء الله هتعرفي

هناك ٣ تعليقات:

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

احساس جميل ان يكون ليك حد مخلص ليك لدرجه انه مش شايف قدامه غيرك
تقدر تحكيله و تسمع منه


ده اللى شفته من كلامك بأحساسك بالمدونه بتاعتك

بس المفروض انك تلاقى الشخص ده ع الواقع علشان يكون فيه تفاعل
بينك وبينها

Young entrepreneur يقول...

السلام عليكم
شكرا يا شباب علي الرد.
و انا معاكم ان لام يكون في شخص علي الواقع, و الشخص ده الحمد لله موجود بس لما أحب أحكي عنه أحكي لمين ؟ ؟ ؟

غير معرف يقول...

اكيد يا محمد بيكون لكل شخص حد قريب منو بيفهمو ويسمع منو ويحكيلي وياخد رئيه في حاجات كتير سواء كان اخ او صديق اوغير كدة بس لما تحب تحكي عنها" هي" متهيالي ممكن تحكي لكل الدنيا