الثلاثاء، أكتوبر ٣٠

انا حبيتها كده

حاولت أغير لكن معرفتش
حاولت أفكر معرفتش ليه
يمكن أخدت علي شقاوتها
أو يمكن حبيتها يا بيه
أو يمكن أخدت علي منظرها

علشان كده مش عايز أغيرها

يمكن فهمتها و فهمتني
علشان كده مريحاني
كل اما دماغي تلف
ترجعني للجد تاني
أو يمكن حبيت فيها سمارها

علشان كده مش عايز أغيرها

يمكن عشقت فيها عينيها
من بصتي عليها بالساعات
كل اما أغمض عيني
أرجع أفتكر اللي فات
أو يمكن علشان ربي ما كررها

علشان كده معرفتش أغيرها


أنا أسف ان فكرت يوم من الايام أني أغيرك أو أبدلك أو أشرك معاكي غيرك, أسف لأني نسيت في يوم اني ماكنتش عايز غيرك, و انا عارف اني ماليش اعذار, بس انا شفتك فيها و حاولت أتعود عليها بس معرفتش, الظاهر بقي مقياس الجمال عندي بيكي, بسمارك و ألوانك, بغلاستك و جنانك, باستحمالك لزننننني فوق ودانك.
عايز أقولك اني حبيتك , و مش لاقي و مش عايز ومش شايف و مش حاسس غيرك....... يا بيني و بينك

هناك ٣ تعليقات:

الشاعر: ظافر ابراهيم يقول...

مافي داعي تغيرها

ghalia يقول...

اوعا تغيرها
بالعكس شكلها جميل ومميز
احنا كمان اتعودنا عليها كدة زى ما هى

يلا سلام

AbdelRahman :) يقول...

YOU ROCK YA MOHAMED WALAHY!
انا في الاول بحسبك بتكتبها لحبيبتك او كدة يعني, في الاخر طلعت بتكتبها للبلوج بتاعك :D:D:D

I WISH YOU ALL THE BEST!!
Abdo!