الجمعة، أكتوبر ١٢

مزاجي

السلام عليكم
عيد سعيد علينا كلنا ان شاء الله و كل عام و أنتم بخير.
للأسف و بكل أسف أنا شكلي مش هعيد السنة دية, أولا لأن عندي دور برد صعب مش مدوخني طول النهار و مصحيني طول الليل, يعني مش عارف اتهني علي ليل أو نهار.... و ثانيا مزاجي وحش جدا و مش طايق اي حاجة من أي حد, فاتح الكمبيوتر مش عارف أعمل حاجة ولا عايز أعمل حاجة, زهق و مرض بس..

و المشكلة أني مش عارف أنزل و لا أروح أي حته علشان عيان, و في نفس الوقت قرفان من البيت و زهقان, مش عارف أعمل ايه, قولت أروح أشكي لبيني و بينك, يمكن تنفعني بنصيحة, ولا بتعليق و لا بأي حاجة


يلا سلام بقي و أدعولي بالشفاء

هناك ٦ تعليقات:

Bella يقول...

كل سنة وانت طيب يامحمد
عيد سعيد

معلش مش انت بس اللى زهقان

بس انت يمكن اللى مزهقك دور البرد
حاول تكتر من الفيتامينات وتشرب سوائل سخنة علشان تخف بسرعة
وربنا يشفيك يارب

Young entrepreneur يقول...

السلام عليكم
شكرا علي الرد يا بيلا, و شكلك انتي كمان زهقانة, ربنا معانا جميعا.

و أنا عمال أشرب ليمون طول النهار اهه, و ربنا هو الشافي

mariam يقول...

كل سنه و انت طيب

الف سلامه عليك
اتمنى تكون بخير دلوقتى

ghalia يقول...

الف سلامة عليك يا محمد
دور البرد ده لف علينا كلنا
انا كمان كنت اوخداه من حوالى اسبوع
حياخد وقتو ويروح لحالو
المهم كل سنة وانت طيب ولو انها متاخرة

غمض عينيك يقول...

لا ياباشا
الف سلامة عليك ومعلش ان كانت جت متاخرة حبتين
عيد سعيد عليك ان شاء الله ياباشا
ودي كمان متاخره


عادي عادي
زمان الزهق خلص من عندك

محمد سمير

Young entrepreneur يقول...

السلام عليكم
شكرا لتعليقاتكم جميعا
امبارح الدنيا كانت برق و رعد و مطرت و قبلها ب أربع ساعات بس الواحد مكانش طايق نفسه من الحر
سبحان الله
فعلا احنا قلبنا ميزان الكون