الاثنين، نوفمبر ١٧

هتدق بالعافيه ؟؟

دق و علي نبضك
مش هسأل فيك
و دق تاني و علي أكتر
وبرضوا هفضل مش سائل
عارف ليه ؟؟
علشان انا مش بمزاجك
مش كل ما تدق اسمعلك
زي ما قدرت اسد وداني سنه
هقدر اسدها كمان سبع سنين

و متهددنيش تاني
انا واثق انك مش هتقف
و هتفضل تنبض برضوا
بس انا المتحكم مش أنت
أنت جزء مني
مش انا اللي جزء منك

و ياريت تلم سلاحك
تلم اطراف الحزن من علي وجهي
علشان ديه اطراف مصطنعه
انت اللي مسببهالي

يا ريت تعتقني
بقولهالك من غير تردد
انا مش هاسمعك
متتعبش نفسك
و تتعبني
اخرس و اسكت

هناك ٣ تعليقات:

غمض عينيك يقول...

فكرتني باغنية لست قلبي

غير معرف يقول...

انا بقايا زهره دا اسمى او لقبى بس على فكره انت قولت حاجات كتييييييييييييييير اوى جوايا كان نفسى اواجه قلبى بيها قلبى اللى دق غصب عنى بعد ما كان فاضى وياريته دق على حاجه تستاهل انه يدق دا كمان دق على الفاضى بس بجد هو فعلا دق بالعافيه لان دايما كنت رافضه انه يدق اشكرك انك كتبت دا ادتنى قوه بيها اتمنى يكون ينفع ارسل موضوعاتى فى موقعك دا

Young entrepreneur يقول...

اهلا بيكي يا بقايا زهرة ( او زهره .. و ليه تبقي بقايا ؟؟ )
المشكله انه لما بيدق بتترج معاه كل حاجة جوانا, مش بنفرق بين انه بيدق علي فاضي ولا مليان ...

انا يسعدني اني اقرالك .. اكيد عندك كلام عايزة تقوليه ..
Medocon@yahoo.com
يا ريت تبعتيلي علي الميل ده
او تضيفيني عالميل ده
Medocon@hotmail.com