الاثنين، أغسطس ٦

و ان مسه الضر فذو دعاء عريض

السلام عليكم
قبل أي حاجة أنا الحمد لله كويس و راضي 100% عن حياتي و راضي حتي عن كل ضر اصابني
النهاردة كنت قاعد مع واحد زميلي بيشتكي ان في حاجة غريبة في عينية, هو من النوع اللي مش بيحب يروح لدكاترة زيي, الناس كلها نصحته انه يسيبها و هيا هتشفي لوحدها و أنا كان رأيي ان الانسان ساعات يصيبه شيء لمدة يوم و ممكن يطول شوية و ممكن يعيش معاه طول حياته, فا مش كل حاجة الواحد يجري ورا الدكاترة فيها, روح لربنا الأول قبل الدكتور, ادعي و صلي و اجعي تاني كتيير و اصبر لحد ما ربنا يشاء و يرفع عنك البلاء
بس هل ده تواكل, هل ده تعارض مع الاخذ بالاسباب ؟ ؟ ؟
أنا عن نفسي مروحتش لدكتور في حياتي الا لما بتوصل بيا الدرجة اني ببكي من الألم, و الحمد لله ربنا بيشفيني, بس في حاجات مش بتخف و بتلازمك طول عمرك سواء ان رحت فيها لدكتور او مروحتش, ده كمان ممكن زيارة الدكتور تكون مضرة
أنا سايبها علي الله, اسبوع كويس و كام يوم صعبين و الحمد لله, بس خايف اتسأل يوم الحشر انا ليه سيبت نفسي اتألم

هناك تعليقان (٢):

أحمد المصري يقول...

ليه كده يا بني امال احنا نروح فين
عايزين تشحتونا في الشوارع000هههههه
لا بجد يا بني يعني ايه ماتروحش للدكتور غير لما ينقح عليك الألم00ده كلام برضه0

Young entrepreneur يقول...

هههههههههههههههه
لا و الله بس انا مبعرفش ليه مش بعرف اخلي حد يكشف عليا
يعني حاجة عصبية كدة

و بعدين يا عم انتوا خلاص لغوا التكليف يعني هتشحتوا هتشحتوا :)