الخميس، أغسطس ٢

امسك حرامي

أتنشلت

النهاردة حصلي موقف بايخ جدا
كان معايا أخت من أخواتي الكتيير اللي مش جايبينهم أبويا ولا أمي, المهم يعني كنا متأخرين و الميكروباص مصدقنا انه جه فركبنا وسط الزحمة و هب مش لاقي المحفظة راحت فين راحت فين مش عارف

المهم انه بعد الموقف ده ببص ورايا عشان الاقي حد بيجري أجري وراه مش لاقي خالص اللي سرقني فضل واقف, و انا بدور لاقيت واحد بيقولي ان اللي سرقني ركب الميكروباص ده ففاتكرت وقتها ان أختي معايا و أنها ركبت الميكروباص لوحدها فجريت ورا الميكروباص و لحقته بس لما ركزت عرفت أن اللي سرقني هو اللي قاللي ان الحرامي ركب الميكروباص ده

بالصراحة انا مش زعلان علي الفلوس اللي في المحفظة أنا بس عايز البطاقة و مخنوق عشان اتسرقت لأن ديه أول مرة أتسرق
يلا انا لله وانا اليه لراجعون

هناك ٣ تعليقات:

mo'men mohamed يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
mo'men mohamed يقول...

انا مش عارف التعليق طلع كده ليه
على العموم
قدر الله ماشاء فعل
وربنا حيعوضك خير ان شاء الله

noor يقول...

مو مشكلة يا زلمه ما صار شي بتصير في أحسن العائلات والله بعوضك ان شا الله

والله طريقة كتابة الموضوع مسليه

يلا حصل خير

تحياتي
نور