الاثنين، فبراير ٤

من غير عنوان

بقالي فتره كبيرة بعيد عن عالم التدوين..انشغلت بالمجله ثم الدراسة و حاليا بالاجازة و بجد حاسس بوحدة غريبة جدا, كنت زمان اي حاجة نفسي اتكلم فيها علي طول اكتب بيني و بينك و الناس متابعاني و بترد عليا و كتير جدا استفدت من ردودهم و صححت مفاهيم جديدة كانت خطأ عندي..

بس مش ده اللي انا عاوز أقوله دلوقتي, انا عاوز أقول اني من النهارده مش هبطل كلام و هقول اللي انا عاوزة, انا بسكت كتير و مش بتكلم و باخد جنب لما بكون زعلان او متضايق, تبص في عينيا تقول ده بارد و انا من جوايا مولع حرايق, اخطي خطوة وراها الخطوة و كل مرة اقول انا فايق, يدوبك عيني تغيب عن صحبي الاقي البيه في العوج سايق, يضحك هو يعيش اللحظة وانا بسكوتي المر دايق ... يلعن أبوهم سكوت مفيش, من النهاردة انا عقلي رايق......

هناك تعليقان (٢):

mo'men mohamed يقول...

يا عم هو حد قالك متتكلمش
اتكلم يا عم و سمعنا صوتك
انا اسمعه وانا فى ادفينا
سلام يا بطل
السلام عليكم

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

mohamed

احنا محتاجين رايك فى موضعنا الجديد
و معلش اذا احنا قصرنا فى الزيارات لكن بجد غصب عننا

مستنينك