الخميس، مارس ١٣

مفترق الطرق

السلام عليكم
يبدوا لي أني وصلت الي ما يطلق عليه مفترق الطرق, حيث أنتهت أوقات الحيرة و التشتت بالنسبة لي, و حان الوقت لكي أختار أحد الطرق لأسعي فيه, و حان الوقت لكي اجازف و أخاطر بالاختيار, و حان الوقت لأستعد لتحمل نفقة الاختيار.

هناك تعليقان (٢):

فراشة يقول...

السلام عليكم ،
ايه يابنى الكلام الكبير ده حسستنى انك مقدم على جريمة فكرتنى بمشهد بتاع عبد السلام النابلسي لما قالولوه ايه هتنتحر لا هتقتل لا هتموت نفسك لا امال ايه هتتجوز ايوه هتجوز اللي لسانها زى المبرد واول حرف من اسمها تر تر ههههههههههههههههه
ايه يا بنى وحد الله كده مفترق طرق ايه بس
طيب ما تحاول تشركنا معاك ولا اقولك بلاش تخلي خصوصياتك مشاع كده احسن
المهم ربنا يوفقك وتختار الصح
صاحبة مدونة يوميات موظفة استقبال

Young entrepreneur يقول...

السلام عليكم
أنا عندي مشكلة غريبة مش عارف أكتب تعليقات في اي مدونة حتي عندي لازم اعمل حوار كبير كدة..
أعذروني بقي..