الثلاثاء، مارس ٢٥

ابتسمي

مرت أربعه ايام, و لازالت الدنيا في حداد, و لكنها اشرفت علي ان تبتسم مرة أخري..
رجعوا بيتهم الحمد لله, و ان شاء الله يعرفوا يرتبوا أمورهم..

أهم شيء بالنسبه لي اني اعمل اللي المفروض انا أعمله, انا حاسس اني المفروض اعمل حاجة كصديق, و دوري مش واقف علي العزاء بس, ربنا يهديني للي فيه الخير.

هناك تعليقان (٢):

فراشة يقول...

البقاء لله
مش عارفه اقول ايه بس بجد اليتم الحقيقي هوه يتم الام ربنا يصبرهم . اللي تقدر تعمله كتير زمايلك دول اكيد فاتتهم حاجات كتير في دراستهم حاول تساعدهم فيها .
وحاول تكون معاهم وتسأل عليهم باستمرار حتى لو مقدرتش تكون معاهم كل يوم تكون على اتصال مستمر بيهم بالتليفون .
ربنا يكرمك على انك بتفكر في غيرك
الله يرحمها ويتقبلها ويسكنها الجنة .

صاحبة مدونة يوميات موظفة استقبال

Young entrepreneur يقول...

السلام عليكم
انا بحاول والله أعمل اللي عليا, و ربنا يهديني للخير..

أنا بس خايف في يوم حد يقولي ملكش دعوة ...